Brev:
MME i grød
4. januar 2024
Alder:
4 mdr.
MME i grød
Kære Helen.
Tak for dig og din brevkasse:)
Jeg er ved at gøre klar til skemad, så jeg er begyndt at lave grøntsagsmos, som jeg kan have liggende i fryseren, og jeg tænker også, at jeg vil lave lidt frugtmos af f.eks. æbler og svesker.
Men, jeg er kommet i tvivl om, hvorvidt jeg bør tilsætte MME i grød og mos? Er modermælk bedre? Eller kan jeg måske lige så godt lave det med vand? Jeg må indrømme, at jeg er lidt forvirret...
Håber du kan hjælpe!
Bedste hilsner
en mor, der gerne vil starte bedst muligt ud med maden